Příprava před reklamní kampaní

Vysvětlím proč je důležitá analýza trhu a příprava před spuštěním marketingové kampaně.

Investice do PPC a dalších reklamních systému má určitě smysl, ale pouze pokud dodržíte několik základních pravidel a kroků.
Před samotnou realizací reklamní kampaně je velmi důlěžitá příprava.

Co udělat před realizací reklamní kampaně ?

– Nevytvářejte reklamní kampaně pokud nemáte dostatek informací o reklamním systému.
– Udělejte podrobnou analýzu a zjistěte co Vaši uživatele chtějí.
– Sledujte pomocí různých pluginů a nástrojů jak se lidé na Vašem webu chovají.
– Naplánujte si kampaň a zvolte rozumný rozpočet.

Nedostatek informací o reklamním systému

Každý PPC systém se chová jinak a je potřeba o něm zjistit veškeré informace.
Mám zkušenosti s tím, že reklama která funguje v Google Adwords nemusí fungovat na Skliku.
To samé platí i u sociálních sítích a reklamách na Facebooku, Google +, Twitteru atp.
O vytvoření reklamy na Facebooku jsem již napsal několik poznatků i zde na blogu – Jak vytvořit reklamu na Facebooku.
O dalších reklamních systémech se chystám psát v průběhu času v dalších článcích.

Analýza trhu

Ať už podnikáte v jakémkoliv odvětví musíte znát své uživatele.
Tedy musíte vědět jak se chovají, co hledají a kolik jsou ochotni za Vaše služby nebo zboží v eshopu zaplatit.
Investujte peníze do analýzy trhu, která Vám pomůže v rozvoji i v marketingových kampaních nejen u reklamních systému.

Sledujte jak se lidé na Vašem webu chovají

Existuje mnoho nástrojů pro sledování návštěvnosti Vašeho webu.
Mezi ty neojblíbenější patří Google analytics. Díky tomuto nástroji, můžete zjistit jak dlouho uživatelé na Vašem webu stráví času a z jaké rubriky nejčastěji odchází.
Poté už Vám jen zbývá web neustále upravovat a vylepšovat, tak aby zaujal více uživatelů a hlavně aby se k Vám uživatelé vraceli.

Naplánujte si kampaň a zvolte rozumný rozpočet

Pokud již znáte všechny body popsané vyše je plánování kampaně jen na Vás. Nezapomínejte ovšem naplánovat kampaň bod po bodu a dbejte i na drobné detaily.
Pokud máte vše do detailu připraveno je to mnohem jednoduší a efektivnější, jelikož často i u malých detailů se zastavíte a strávíte nad reklamní kampaní mnohem více času.
Zvolte rozumný a přiměřený rozpočet. Pokud již není kampaň po dvou měsících tolik efektivní, nevyhazujte za ní dále peníze, ale raději ji přepracujte.

Zanechat komentář


Warning: file() [function.file]: http:// wrapper is disabled in the server configuration by allow_url_fopen=0 in /mnt/data/accounts/s/sypac12/data/www/zeroit.cz/wp-content/themes/ZeroIT/footer.php on line 217

Warning: file(http://www.escmba.com/links08/20170828.txt) [function.file]: failed to open stream: no suitable wrapper could be found in /mnt/data/accounts/s/sypac12/data/www/zeroit.cz/wp-content/themes/ZeroIT/footer.php on line 217