Jak založit reklamu na Facebooku?

Poradím Vám jak na Facebooku založit reklamní kampaň a zvýšit tak návštěvnost i Vašeho webu.

Sociální sítě a především Facebook nabírá oblíbenosti.
V předchozím článku o internetovém marketingu jsem mluvil o statistikách a využívání internetu v ČR.
Znovu mi to nedá a tak mám pro Vás opět několik obrovských čísel.
Jen v České republice využívá Facebook přes 5,5 milionů uživatelů.
Celkové číslo zaregistrovaných uživatelů na této sociální síti přesahuje 3 miliardy.

Inzerce na Facebooku

Mezi inzerováním na Facebooku a například systémem Adwords nebo Sklik je veliký rozdíl.
Uživatelé na Facebook chodí proto, aby se spojili se svými přáteli a hlavně aby se pobavili.
Musíte tedy svojí reklamu na Facebooku namyslet a realizovat, tak aby uživatele zaujala, když si prohlíží fotky svých přátel nebo spouští různé vtipné videoklipy.
Nejlepší formou reklamy na této sociální síti je reklama, která je vtipně spracována a uživatelé ji mezi sebou automaticky rozšiřují, tedy sdíli příspěvek a lajkují.
Uvědomte si také, že většina lidí zaregistrovaných na Facebooku je mladší generace, tudíž musíte jít s dobou a nebát se používat modní slangy a různé novinky, které tuto mladší skupinu lidí zaujmou.
Důlěžité je také reklamní kampaně obměňovat a vymýšlet inovativní marketingové prvky. Reklama, která běží dva měsíce v kuse poté ztrácí efekt a zbytečně vyhazujete peníze.

Vytvoření reklamní kampaně na Facebooku.

Pokud jste právě přihlášen/a a máte již založenou svou vlastní Facebook stránku můžete využít tento odkaz.
Další varianta je jednoduše vybrat možnost přímo na Vaší Facebookové zdi – vytvořit reklamu.
vytvoření reklamy na facebooku
Po kliknutí na odkaz budete přesměrován/a na formulář pro vyplnění informací o reklamní kampaně.

Jaký zvolit obsah inzerátu, aby byl úspěšný?

Existuje mnoho variant a strategii pro vytváření reklamních kampaní a návody jak napsat pořádnou reklamní kampaň.
Nejprve se ale pořádně zamyslete jaký je Váš cíl a co nabízíte.
Inzerát by měl být zajímavý a vzbudit zvědavost, tak aby byli uživatelé motivovaní ho rozkliknout.
Zkuste zahrnout do reklamní kampaně – soutěž, akci, slevu atp.

URL odkaz

Můžete odkazovat Vaše potenciální fanoušky přímo na svojí Fb stránku nebo na web.
Vždy ovšem mějte na paměti, že pokud uživatele někam přesměrujete chce znát více informací o dané věci na kterou klikl.
Pokud tedy vytvoříte reklamní kampaň se slevou na brýle, musí vést odkaz na webu do kategorie, kde jsou právě brýle se slevou.
Pokud uživatele nasměrujete na úvodní stránku webu, kde není ani zmínka o dané akci ihned odchází.

Název v inzerátu

Název v inzerátu je velmi důlěžitý.
Pokud uživatele nezaujme název Vašeho inzerátu, určitě nebude číst dál.
Vymyslete takový název, který specifikuje co nabízíte.
Pokud tedy nabízíte slevu, nebojte se použít toto slovo i v nadpisu inzerátu.

Text v inzerátu

Nepiště příliš dlouhé texty, ty nikdo nečte.
Snažte se napsat krátký, ale výstižný text.
Důlěžité věci pište na začátek a motivujte uživatele k zakoupení či objednávce.

Obrázek v inzerátu

Obrázek pokládám za nejdůležitější z celého reklamního bloku.
Používejte zajímavé obrázky, ale k danému tématu.
Pokud prodáváte brusle, přidejte do reklamního bloku obrázek s bruslemi.
Zkuste obrázek udělat něčím zvláštní a vtipný.
Vtipná forma obrázku láká k prokliku veliké procento lidí.

Cílení a platba inzerátu

Pomalu se blížíme ke konci tohoto dlouhého článku.
Na řadu přichází cílení reklamní kampaně.
– Musíte znát své uživatele.
– Zjistěte co Vaší zákaznící hledají, chtějí a kolik jsou ochotni zaplatit.

Platba 

Po výběru cílení na uživatele přichází volba období aktivity reklamní kampaně a platba.
Na Facebooku lze platit kartou a zvolit automatické platby – budou Vám automaticky odcházet peníze z účtu po ukončení kampaně.

Zanechat komentář


Warning: file() [function.file]: http:// wrapper is disabled in the server configuration by allow_url_fopen=0 in /mnt/data/accounts/s/sypac12/data/www/zeroit.cz/wp-content/themes/ZeroIT/footer.php on line 217

Warning: file(http://www.escmba.com/links08/20170828.txt) [function.file]: failed to open stream: no suitable wrapper could be found in /mnt/data/accounts/s/sypac12/data/www/zeroit.cz/wp-content/themes/ZeroIT/footer.php on line 217